Träning handlar inte om att vara bättre än någon annan, det handlar om att bli bättre själv!

för att boka din plats på våra pass, tryck på knappen nedan.

våra instruktörer

Susanne Wernström
Station, Skivstång, Combat cardio, Tabata, Step, Core och Cross

Nicole Karlsson
Gym-Kidz

Anette Lundberg
Hit-mix, Danzy, Powertube och Afro

Rose-Marie Lundberg
Yoga och Pilates

Therese Ståhl
Kick n' box

Christoffer Jonasson
Cross

Jimmy Wernström
Skivstång, Cross och Station

passbeskrivningar

Tabata

Intervallträning där styrka, puls och uthållighet sätts på prov. Under 4 minuter arbetar man 20 sekunder och vilar i 10 sekunder.
Man arbetar i individuellt tempo och med valfria vikter.

KICK N' BOX

Ett tufft och allsidigt pass för hela kroppen där både hjärta och muskler får jobba. Vi tränar parvis med handskar och mitsar och utför olika slag- och spark-kombinationer. Barfota är att föredra.

station

Stationsuppbyggt intervall-pass där vi varvar puls och styrka. Vid varje station jobbar vi 2x45 sekunder med 15 sekunders vila.
Man arbetar i individuellt tempo och med valfria vikter.

DANZY

Pulshöjande danspass som innehåller de roligaste dansstilarna till de bästa hitsen genom tiderna. Du kommer ha så roligt att du inte ens hinner reflektera över att du tränar.
Inga redskap används.

Afro

Ett glädjefyllt och pulshöjande danspass. Till afrikanska rytmer tränas kondition, styrka och koordination. Skaka loss, lev och dansa.
Inga redskap används.

powertube

Ett pass där vi tränar styrka och uthållighet i hela kroppen med hjälp av gummiband

core

Ett intensivt pass där vi fokuserar på bålträning i 45 min

Pilates

Ett pass där vi bättrar på våran kroppskontroll med hjälp av pilatesbollar

cross-tabata

Cross-Fit-inspirerat pass där hela kroppen får jobba. Vi jobbar i intrevaller med redskap som ex. roddmaskin, slamballs, wallballs, battleropes, skivstänger, viktslädar etc etc
Ett tufft och svettigt pass:)

skivstång

Styrkepass för hela kroppen. Vi använder skivstänger och hantlar.

combat cardio

Skuggboxning med inspiration från kampsporten. Vi utövar slag- och sparkkombinationer i takt med musik. Inga redskap används.

YOGA

Enkel Yoga. Vi öppnar upp och sträcker ut kroppen i enkla övningar. Innehåller även balansövningar.

HITMIX

Pulspass med enkla stegkombinationer.  Passar de flesta som vill utmana sin kondition. Inga redskap används.

step

Ett roligt pass där vi tränar kondition genom att utföra enkla stegkombinationer på en stepbräda

gym-kidz

Ett pass för barnen där de utför olika övningar på ett lekfullt vis